Läpproblem

Har inte skrivit här på väldigt väldigt länge. Men jag ser att mina trogna läsare fortfarande finns kvar. Gulle!

Just nu är det bittra tider. Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva om.

Nu sitter jag i soffan och kände att jag hade torra läppar. Så såg jag att jag hade Mary Kay läppbalsam eller va fan man nu kallar det. Så jag satte på det på mina läppar, men nu sticks det i läpparna och kliar lite. Så nu har jag ett litet dilemma. Ska jag:

- Ta bort det från läpparna för att det kan vara dåligt?

Eller

- Ha kvar det för att det ska vara så?

 

Jag tänker ha kvar det. Så om ni ser någon stor gående läpp på stan, så är det nog bara jag. Ifall min läpp svullnar upp vill säga.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0