Blodig handled. Hejdå

Tänkte bara skriva att jag faktiskt lever. För det gör jag. Tro det eller ej.

Sen vill jag även säga att jag har tänkt, tänkt aldeles för djupa tankar för att man ska må bra. Att ignorera sina problem är jag duktig på. Duktig tjej.

Iband önskar jag att det händer mig något. Man får faktiskt inte säga så. Men ibland tänker jag så, helt ärligt. Bara för att vänner ska uppskatta det dom har. För det gör folk fan inte. Inte alls. Tyvärr inte mina vänner. Så trött på folk. Dom bara snackar och lever. Är det bara jag i denna värld som känner känslor? Jag tror det.

Alla tar bara dagen som den kommer. Skiter i att passa tider när man bestämt för att man är trött och orkar inte gå upp på morgonen. Bara för att få sova en timma längre ger man fan i den som står och väntar. Det är jag trött på . För jag är den som alltid står och väntar. Väntar, väntar och väntar.

Så nu orkar jag inte det mera. Jag är trött på det. Så nu ska jag flytta. Ville bara meddela detta. Så fort jag kan, så drar jag. Januari är månaden jag har ställt in mig på. Önska mig lycka till. Fast det är klart folk är väl fär upptagna med sina egna liv att dom inte ens märker att jag är borta. Hoppas ni är olyckliga era jävlar. Så får man inte heller säga. Men det gör jag.För jag tänker göra som alla andra nu. Bara tänka på mig själv. DÖ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0