SNART SOMMARLOV!!!!!!

Nu ligger jag i min enorma, underbara, mjuka, härliga säng. Kanske inte enorma då, vanlig 90säng, och mjuk så där. Hårda spjälor runt. Härlig ja, min underbara, härliga spjälsäng! 

Igår grillade jag, Nike, Carl och DL. Mysigt. Kallt dock. Söv hos Johan inatt också. Fick springa nästan till bussen imorse, för jag va lite sen av någon andledning. Sen efter skolan åkte jag och Nike tillbaka till Johan igen och tittade på film med honom och Carl. Trevligt.

Vi tittade på den nya Xmenfilmen, den va faktiskt bra. Fast jag tyckte att det gick hur fort som helst och helt plötsligt var filmen slut. Skumt. 


Jag är jätterastlös. Klockan är halv tolv. Jag ska komma upp i tid imorgonbitti. 
Förresten har hela min fotjävel svullnat upp. Jag vet inte vad jag har gjort, imorse när jag gick till bussen hade jag ont i foten, sen i skolan hade jag jätteont i foten, så har jag haft det idag, och när jag kom hem var den riktigt svullen, mer än den brukar vara.  Värsta fettofossingen! Ascoolt. Det är synd om mig, jag är skadad, jag är jättesjuk, presenter? 

Nej kanske inte, men ont har jag så lite omtanke tack! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0