I have no comment about this one

Grattis min mormor som fylller 81 år idag!  Jag har varit där och fikat.  

Idag har varit en väldigt händelselös dag faktistk. Fast jag har fått en förfrågan om jag vill göra inbjudan till student. Jag och photoshop, det går lika bra ihop som jag i bikini. Dåligt.  
Imorgon har jag ingenting planerat heller. Funderar på att ta igen lite skolarbete? 

Resterna att göra:
- Prov Myter och Motiv
- Diktanalys
- Bokredovisning
- Svensk gramatik
- Vikingatiden
- Presentation av uppsats
- Socialpsykologiprov
- Reklamseminarium
- Reklam och marknadsföra en arbetsplats
- Judendomsprov
- Reklamfilm

Jo det var nog bara det. ca 4 veckor på mig att klara det. Lyckas hon tro? Man undrar. Jag får nog köra igång om jag ska hinna.  He-he


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0