Födelsedag

Mamma fråga igår vad jag önskade mig på födelsedagen. Men jag har ingen aning alls. Ett körkort vill jag ha. Annars vet jag inte. Vad kan man önska sig? 

Jag googlar ! 

Så nu har jag googlat. 

- Presentkort funkar ju alltid, då skulle jag ju kunna köpa vad jag vill. 
- Manikyr hade ju varit roligt ! Fina naglar vill väll alla ha och det är inget jag har i vanliga fall.
Det var det jag hittade på google som jag skulle kunna tänka mig. 
En bil skulle jag vilja ha och ett betalt körkort!  Sen är jag nöjd. Ett jobb hade inte heller varit fel. Eller en Nikon d90, jag vet inte, kanske lite för mycket begärt? 

 En tårta ska jag definitivt ha, och eftersom att jag är tjej så passar väl denna ganska bra??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0