Bajsar inte tjejer?

Nu sitter jag i lägenheten och gör absolut ingenting. Jag och Sandra sov här inatt. Somna i soffan, så där sov jag hela natten. Vakna klockan 5 dock. Men det gick bra ändå. För jag somna om igen. Sen kom Sandra och väckte mig kvart över tio. 

Idag händer minsta möjliga. Tråkigt. Jag har inte planerat någonting alls. Nike kanske skulle höra av sig sen, men hon visste inte när hon skulle komma hem, så blir väl kanske inte att jag åker till henne heller.

Men vi måste hyra en ny film idag, vi hyrde en igår som va riktigt dålig, A real friend. Vi stängde av efter halva. Och åt upp godiset vi köpte för 56 kronor, bra jobbat!  Pizzan EFTER godiset satt riktigt bra den också!  :D MUMS  Det blev toaletten resten av kvällen. JOHAN! 


Riktigt dålig stil av sin pojkvän att klicka sin underbara flickvänn tycker jag! DÅLIGT DÅLIGT DÅLIGT! Bara för att jag bajsar ibland. Alla tjejer gör det !!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0