Trött, nejdå

Imorgon är det Tisdag. Eller det är ju faktistk TIsdag nu, klockan är Tjugo över ett. Men jag är inte trött alls. 

Drygt. 

Min kära pojke, slog i huvudet idag. Han ringde och berättade detta innan, hoppas att det inte blir värre i hans huvud än det redan är. Och att han blir bättre snart. 

Denna veckan är det nästan fullt upp. 

Tisdag  -  Träffa Alle, åka upp till Nike och fira henne på kvällen. 
Onsdag  -  Viktig sak klockan 11 i stan, får absolut inte missa. 
Torsdag  -  Åker ner till Varberg.
Fredag   -  Matilda fyller år, fira henne och fira midsommar
Lördag  -  Sova hela dagen
Söndag -  Hem från midsommar. 

Känner här att lördagen kommer vara den tyngsta dagen av dom alla. Men jag klarar det, jag klarar det!!! 



Kommentarer
Postat av: JdL

Sova på lördag!? jag tar ju med rosé så vi kan ligga på stranden och ha skojj som du lovat!! :O:O:O:O:O:O::O:O:O::O:O

2009-06-16 @ 08:43:48
URL: http://ceasar.blogg.se/
Postat av: Amanda

Jajuste, men det hade jag planerat in på midsommarafton, men jag tyckte det var olämpligt att skriva det här. :O:O:O:O:O:O:O::O:O:O:O:O:O:O

2009-06-16 @ 11:31:17
URL: http://peltoperaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0