Sverige ytterligare ett år äldre! GRATZ

Igår hände inte mycket. Satt hemma med min syster och mamma. Vi åt tacos och godis. :D Mums! 

Ikväll är det Sverigematch. Sandra ska komma hit tror jag så ser vi på den. Jag har slängt ut mamma för ikväll iallafall. Hon är inte välkommen här ikväll. 

Jag har precis ätit färskpotatis och köttbullar, skitgott. Men jag är jättemätt.  Tjocktjej. Så nu ligger jag bara och jääser framför datorn, och väntar på efterrätten så klart. Ännu tjockare tjej! 

Idag är det förresten nationaldagen! Grattis sverige ytterligare ett år äldre!!!!

Nu ska jag gå och ta på mig folkdräkten, hissa flaggan och sjunga nationalsången.  PATRIOT-AMANDA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0