Nej!

Idag hade vi skolavslutning, jag missade tyvärr denna. Men det är underbart skönt med sommarlov kan jag säga.

Matilda tar studenten på fredag, och jag måste bli smalare innan fredag. Jag har gått upp i vikt så klänningen sitter för tajt. Bra Amanda!  Ledsen tjock tjej. 

Så nu har jag gått i bant. Nu har jag bestämt mig att inte äta innan fedag. Kanske inte den bästa lösningen men jag ska se om den funkar i vilket fall :)

Imorgon ska vi ordna lite saker. Det kommer 28 personer till vårat lille radhus. Hur ska detta funka? Så ska det bli regn också, det betyder att vi ska vara inomhus. Vi får möblera om lite så att alla ska få plats, men det ordnar sig.

Kommentarer
Postat av: emelie

niiiiiiiiiiiiiice

2009-06-12 @ 13:59:37
URL: http://emeliemlarssoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0