??????

Nu sitter jag och gör ingenting alls. Jag har tvättat kläder, städat i köket och tagit en tupplur, vad mer kan man göra i ensamhet? 

61% av alla sökträffar på internet är porr, och jag har ingen lust att bidra med mera. Jag är jätterastlös, inte ens röksugen. Fast snart gör jag det ändå bara  för att. Visa vem som bestämmer lixom. 

Tur iallfall att jag inte bor i Saudiarabien, för dom har inga biografer och då skulle jag ju inte kunna gå på bio. Hade ju varit tråkigt. Nu ska jag ju inte på bio i vilket fall heller, men om jag fick för mig det.

På tal om härliga killar älskade Stalin att titta på Tarzanfilmer. Förresten, hälften av alla män som har vuxit upp på bondgårdar i världen har någon gång haft sexuell kontakt med djur. USCH. Det kallar jag äckligt. USCH USCH USCH USCH, tänk om djuret inte ens ville? Våldtäckt på åsna? 


Har hon vuxit upp på en bondgård?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0